Pytania i odpowiedzi

 

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na pytania, które przez 15 lat naszej obecności na rynku meblarskim najczęściej zadają nam Klienci. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoją wątpliwość lub masz dodatkowe uwagi, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta tel. 608 200 200.

PYTANIA OGÓLNE

  1. Czy przy zakupie mebli mogę zamówić dostawę swoich zakupów?

Swoje zakupy na dobrzeumeblowani.pl możesz odebrać w naszym salonie firmowym w Pszczynie (ul. Górnośląska 15, odbiór w dni robocze od 09:00 do 17:00, w soboty od 09:00 do 13:00), albo zamówić dostawę pod wskazany adres. W zależności od gabarytów zamówienia, wyślemy do Ciebie kuriera (dla zakupów poniżej 30 kg) lub specjalistyczny transport meblowy. Dysponujemy również własną flotą samochodową oraz współpracujemy ze sprawdzonymi dostawcami, dzięki czemu możemy szybko i sprawnie zlecić bezpieczny transport Twoich zakupów. Szczegółowe warunki dostawy znajdziesz w zakładce „Dostawa”, a opcje transportu wybierzesz w formularzu podczas składania zamówienia.

  1. Czy dostawa jest płatna?

Koszt dostawy jest podany na karcie produktu, w podsumowaniu zamówienia na formularzu zamówieniowym oraz w zakładce „Dostawa”.

  1. Czy możecie wnieść moje meble?

Na Twoje życzenie możemy wnieść zakupione meble docelowo na wskazany przez Ciebie adres (budynek, piętro). Koszty takiej usługi są wycenianie indywidualnie i są zależne od wielkości mebli oraz kwoty zamówienia. Prosimy o kontakt z nami przed wysłaniem formularza zamówieniowego oraz o dodanie informacji o chęci skorzystania z usługi wniesienia mebli w uwagach na formularzu zamówieniowym.

  1. Czy montujecie zamówione meble?

Jeśli potrzebujesz usługi montażu mebli, możemy zrobić to dla Ciebie. Koszty takiej usługi są wycenianie indywidualnie i są zależne od wielkości mebli oraz kwoty zamówienia i miejsca dostawy mebli. Prosimy o kontakt z nami przed wysłaniem formularza zamówieniowego oraz o dodanie informacji o chęci skorzystania z usługi montażu mebli w uwagach na formularzu zamówieniowym.

  1. Gdzie mogę zobaczyć wzory materiałów?

Ze wzorami materiałów możesz zapoznać się przy opisie każdego z produktów. Jeśli potrzebujesz szerszych informacji na temat materiałów, chętnie wyślemy Ci szczegółowy katalog z materiałami na podany przez Ciebie adres e-mail. Użyj formularza kontaktowego ze strony i napisz, jakie materiały Cię interesują, a udzielimy Ci szczegółowych informacji.

  1. Czy mogę dostać fakturę VAT na zakupy?

Za Twoje zakupy w naszym sklepie możesz otrzymać fakturę VAT. Wystarczy wpisać dane, na jakie ma być wystawiona faktura w uwagach na formularzu zamówieniowym.

  1. Czy kupię u Was meble na wymiar?

W sklepie dobrzeumeblowani.pl znajdziesz również meble na wymiar – szafy, komody, stoły, biurka i inne, produkowane z dowolnych materiałów, dostępnych na rynku. Meble na zamówienie w naszej ofercie znajdziesz w zakładce „Meble na zamówienie”. Twoje meble wyceniamy indywidualnie, biorąc pod uwagę Twój unikatowy projekt. Cena takich mebli w stosunku do ceny produktów katalogowych jest niesłychanie atrakcyjna. Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i elastyczni w zakresie spełniania Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz mebli na wymiar, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.

  1. Czy kupię u Was szafy z drzwiami przesuwnymi?

Szafa z drzwiami przesuwnymi znajduje się w bogatej ofercie sklepu dobrzeumeblowani.pl. U nas znajdziesz garderoby, zabudowy wnęk, szafy na wymiar. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, a znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej szafy z drzwiami przesuwanymi.

  1. Czy mogę u Was zamówić kuchnię na wymiar?

Realizujemy zlecenia wykonania kuchni na wymiar według Twojego projektu. Pomagamy również w tworzeniu projektów kuchni od podstaw, które zaspokoją Twoje potrzeby. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, a znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie dla Twojej wymarzonej kuchni.

ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM WWW.DOBRZEUMEBLOWANI.PL

  1. Czy asortyment na dobrzeumeblowani.pl to cała Wasza oferta?

Współpracujemy z wieloma czołowymi producentami mebli, zarówno polskimi, jak i zagranicznymi. Stale udoskonalamy swoją ofertę i poszukujemy najlepszych produktów i cen dla swoich Klientów. W związku z tym oferta jest stale rozbudowywana i ulega zmianie. Aby być na bieżąco z naszym asortymentem, zapisz się do newslettera, a będziesz informowany o nowościach jako pierwszy.

  1. Czy wszystkie meble, które są w ofercie sklepu internetowego, mogę zobaczyć w sklepie stacjonarnym?

Staramy się prezentować w naszym sklepie firmowym jak największą różnorodność naszego asortymentu, jednak z racji tego, że mamy bardzo bogatą ofertę, nie jesteśmy w stanie pomieścić jej w sklepie stacjonarnym. Współpracujemy z najlepszymi producentami mebli i sami również produkujemy meble najwyższej jakości. Zapisz się do newslettera, a będziesz informowany o nowościach jako pierwszy!

  1. Czy zamówione meble w sklepie internetowym mogę odebrać w sklepie stacjonarnym?

Swoje zakupy, dokonane w sklepie internetowym, możesz odebrać w sklepie firmowym w Pszczynie, ul. Górnośląska 15 w dni robocze w godz. 09:00 – 17:00, w soboty 09:00 – 13:00. Jeśli wybierzesz ten tryb odbioru zamówionego towaru, poinformujemy Cię, jak już meble będą gotowe do odbioru w sklepie.

  1. Czy wysyłacie towar za granicę?

Dostarczenie zakupionego towaru w naszym sklepie jest możliwe tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

  1. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji Twojego zamówienia jest zależny od wielu czynników (dostępności towaru na magazynie naszego sklepu, dostępność u producenta, wykonania zamówienia indywidualnego na wymiar). Maksymalnie jest to 70 dni roboczych. Szacowany termin realizacji zamówienia jest określony na stronie danego produktu (dostępność w magazynie/czas realizacji) lub ustalany indywidualnie. Rozpoczynamy liczenie czasu realizacji zamówienia od dnia, w którym wpłynęły środki na nasze konto bankowe (przy przedpłacie), od dnia zawarcia umowy zakupu (przy wyborze trybu odbioru osobistego bądź opłaty za pobraniem u dostawcy) lub poinformowaniu nas przez Kredytodawcę o pozytywnie rozpatrzonym wniosku kredytowym i przyznaniu środków dla Kredytobiorcy.

  1. Czy mogę w trakcie zamówienia dokonywać jego zmian?

Wszelkie zmiany w swoim zamówieniu możesz dokonywać na każdym jego etapie, przed przesłaniem zamówienia do realizacji. Oznacza to, że po kliknięciu przycisku „potwierdzam zakup”, zostaje zawarta wiążąca umowa kupna/sprzedaży i po tym fakcie nie można już dokonywać zmian. Jeśli masz jednak jakieś wątpliwości już po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z nami, a spróbujemy znaleźć najlepsze rozwiązanie.

  1. W jaki sposób dostanę od Was potwierdzenie przyjęcia zamówienia?

Po przesłaniu formularza zamówienia towaru, na wskazany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz od nas potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, oznaczający jednocześnie potwierdzenie zawarcia umowy kupna/sprzedaży.

  1. Jakie mam możliwości zapłaty za zamówione meble ze sklepu internetowego?

Dajemy Ci wiele możliwości zapłaty za zakupiony przez Ciebie towar. Masz do dyspozycji wyboru tryb płatności gotówką przy odbiorze towaru u dostawcy (za pobraniem) lub przy odbiorze osobistym w sklepie firmowym w Pszczynie. Możesz również zapłacić za zakupy tradycyjnym przelewem bankowym lub za pomocą serwisu płatności internetowych DotPay. Proponujemy również usługę ratalną, która pozwoli Ci dokonać płatności za swoje meble dzięki atrakcyjnym warunkom ratalnym. Odpowiadający Ci sposób zapłaty wybierz na formularzu zamówienia, a poprowadzi Cię on przez kolejne kroki, zmierzające do uiszczenia płatności.

  1. Jakie informacje o mnie zbieracie, kiedy jestem na stronie dobrzeumeblowani.pl?

Nasza strona ma opracowaną politykę prywatności, która została sprawdzona przez prawników serwisu Prokonsumencki.pl. Dzięki temu możemy poszczycić się tytułem sklepu dbającego o prawa konsumenta – czyli o Twoje prawa. Polityka prywatności jest dostępna w zakładce polityka poprawności.

  1. Czy aby zakupić produkty w sklepie internetowym, muszę się zarejestrować?

Założenie indywidualnego konta w sklepie dobrzeumeblowani.pl nie jest niezbędne do dokonania zakupów, zachęcamy jednak do rejestracji, dzięki której będziesz mieć dostęp do swojej historii zamówień, poinformujemy Cię o najlepszych promocjach i najświeższych nowościach oraz będziesz mógł zbierać punkty w naszym programie lojalnościowym.

  1. Czy mogę zamówić towar na inny adres niż ten, który podałem podczas rejestracji?

Możesz wybrać dowolny adres wysyłki swoich mebli. Uzupełnij pole z adresem dostawy na formularzu zamówieniowym, a wyślemy do Ciebie Twoje zakupy.

  1. Co należy zrobić, jeśli odbiorę przesyłkę, która jest uszkodzona?

Zawsze należy sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Jeśli opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, należy wypełnić protokół uszkodzenia, dostępny u kuriera. W przypadku, jeśli uszkodzenie towaru będzie ukryte (nie można go stwierdzić bez odpakowania), to wówczas prosimy o kontakt z nami poprzez formularz reklamacyjny, przesłany na adres reklamacje@dobrzeumeblowani.pl bądź telefonicznie pod nr 608 200 200. Szczegóły procesu reklamacji są dostępne w zakładce zwroty i reklamacje.

  1. W jaki sposób będę informowany, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Będziemy Cię informować o zmianach Twojego statusu zamówienia, poprzez wiadomości, wysyłane na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Jeśli masz założone konto w naszym sklepie, będziesz mógł ten status obserwować bezpośrednio na swoim koncie.

  1. W którym momencie zamówienia mogę z niego zrezygnować bez kosztów?

W przypadku, jeśli zamówienie nie zostanie wysłane do realizacji, można je anulować bez żadnych konsekwencji. Jeśli natomiast zechcesz zrezygnować ze swoich zakupów po akceptacji zamówienia i wysyłki go do nas, możesz skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy (nie dotyczy mebli na wymiar i zamówień indywidualnych). W razie pytań skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta tel. 608 200 200.

 

ZAKUPY W SKLEPIE STACJONARNYM W PSZCZYNIE

  1. Czy asortyment, dostępny w Waszym salonie stacjonarnym, to cała Wasza oferta?

Pomimo dużej powierzchni sklepu firmowego, nie jesteśmy w stanie pomieścić całego naszego asortymentu, który jest bardzo bogaty i wciąż się rozwija. Poza ofertą, znajdującą się na ekspozycji sklepu, mamy również dostępne katalogi mebli danych producentów.

  1. Czy wszystkie meble, które są w ofercie sklepu stacjonarnego, mogę zobaczyć w sklepie internetowym?

Z racji tego, że nasza oferta jest bardzo dynamiczna, istnieje możliwość występowania danego modelu tylko w sklepie stacjonarnym. Najczęściej dotyczy to wyjątkowych promocji i wyprzedaży, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród naszych Klientów.

  1. Jakie są możliwości dostawy mebli, zakupionych w sklepie stacjonarnym?

Proponujemy różne warianty dostawy zakupów, dokonanych w sklepie firmowym w Pszczynie. Poza odbiorem własnym, możesz skorzystać z kuriera bądź z oferty transportu mebli naszymi środkami transportu. Warunki przewozu są ustalane indywidualne, podczas zakupów w sklepie i są zależne od gabarytów mebli, ich ilości i wartości zamówienia.

  1. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy mebli w sklepie firmowym były realizowane jak najszybciej, zgodnie z Twoimi potrzebami. Czas realizacji Twojego zamówienia jest zależny od wielu czynników (dostępności towaru na magazynie naszego sklepu, dostępność u producenta, wykonania zamówienia indywidualnego na wymiar). Maksymalnie jest to 70 dni roboczych.

  1. Jakie mam możliwości zapłaty za zamówione meble w sklepie stacjonarnym?

W naszym sklepie stacjonarnym w Pszczynie dajemy Ci możliwość zapłaty za swoje zakupy gotówką, przelewem bankowym, za pomocą usługi płatności internetowych DotPay oraz kartami płatniczymi (Maestro lub Visa). Dodatkowo, specjalnie dla naszych Klientów, mamy bardzo atrakcyjne warunki zakupów ratalnych (w systemie Santander lub Credit – Agricole) – szczegółowe informacje dostępne są na miejscu.

  1. Czy muszę przy zamówieniu mebli zapłacić zaliczkę?

Przy zakupie mebli wymagamy wpłaty zaliczki w wysokości 20% wartości zakupów, płatnych na miejscu w sklepie w Pszczynie.

 

Waluty

Tel: +48 608 200 200 | Email: biuro@dobrzeumeblowani.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl