Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, abyś był w pełni zadowolony ze swoich zakupów w sklepie dobrzeumeblowani.pl niezależnie od tego, czy Twoim zakupem jest stylowa lampa, fotel z ekoskóry czy pełen zestaw wypoczynkowy lub meble do kuchni. Chcemy, abyś cieszył się ze swoich mebli, które upiększają Twoje wnętrza. Jeśli zatem zauważysz jakiś błąd w swoim zamówieniu, daj nam znać, byśmy mogli pomóc Ci rozwiązać jak najszybciej każdy problem. Dołożymy wszelkich starań, aby się on nie powtórzył w przyszłości.

Uczymy się razem z naszymi Klientami, by być najlepszymi każdego dnia – i do tego pragniemy dążyć!

ZWROT TOWARU

Jeśli chcesz zwrócić towar, zakupiony w sklepie internetowym, dajemy Ci taką możliwość bez pytania o powód, decyzja o zakupach w pełni należy do Ciebie. Zwroty nie dotyczą przedmiotów, które zostały wykonane pod indywidualne zamówienie (m.in. meble na wymiar). Co zrobić, aby zwrócić nam zakupiony towar?

  1. Na zwrot towaru masz 14 dni od otrzymania towaru od kuriera/dostawcy.
  2. Wypełnij oświadczenie woli (możesz je pobrać tutaj ) o odstąpieniu od umowy kupna/sprzedaży i dodaj je do paczki, w której odeślesz zwracany towar. W paczce zamieść też wszelkie akcesoria, które otrzymałeś z zamówieniem oraz paragon lub fakturę. Paczkę ze zwrotem nadajesz na swój koszt (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem).
  3. Przesyłkę zaadresuj bezpośrednio na adres:

LIBOR-3 Rafał Borowski

Ul. Górnośląska 15

43-200 Pszczyna (woj. śląskie)

  1. Możesz też towar zwrócić bezpośrednio w salonie firmowym w Pszczynie (adres j.w.).
  2. Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od momentu otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpienie od umowy kupna/sprzedaży. Otrzymasz je w taki sam sposób, w jaki dokonywałeś nam płatności.

Jeśli masz wątpliwości, jak należy przeprowadzić procedurę zwrotu oraz na jakich warunkach możesz zwrócić swoje zamówienie, przed wysłaniem paczki koniecznie skontaktuj się z nami.

REKLAMACJA ZAMÓWIENIA

Reklamacja Twojego zamówienia może dotyczyć sytuacji, jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz wady fabryczne towaru, które nie pojawiły się na skutek np. nieprawidłowego użytkowania towaru.      Pamiętaj, że na swoje meble udzielamy Ci gwarancji, która jest zabezpieczeniem Twojej satysfakcji z korzystania ze swoich zakupów. Co zrobić, jeśli zechcesz zareklamować swoje zamówienie? Poniżej opis procesu reklamacji w kilku prostych krokach:

  1. Zgłoś reklamację telefonicznie lub mailowo (szczegóły w zakładce FORMULARZ KONTAKTOWY). Dołącz też jej treść do przesyłki z wadliwym produktem.
  2. W zgłoszeniu  należy zawrzeć następujące elementy:

- imię i nazwisko Zamawiającego

- adres e-mail lub adres korespondencyjny

- nr telefonu kontaktowego

- numer seryjny produktu, kod elementu, oznaczenie producenta

- opis reklamacji (okoliczności wystąpienia, przyczyna) – jak najbardziej szczegółowo

- data zakupu i dołączony paragon/faktura VAT (może być w formie kserokopii)

  1. Reklamowany towar, wraz z kompletnym zgłoszeniem reklamacyjnym odeślij do nas na adres:

LIBOR-3 Rafał Borowski

Ul. Górnośląska 15

43-200 Pszczyna (woj. śląskie)

  1. Możesz również zgłosić zlecenie odbioru przez nas reklamowanego towaru. Wystarczy, że zgłosisz taką chęć w kontakcie z Biurem Obsługi Klienta (patrz krok 1.).
  2. Odpowiedź na swoją reklamację otrzymasz w ciągu 14 dni – wskażemy Ci proponowane rozwiązanie i dalsze działania w związku z Twoim zgłoszeniem.

Jeśli masz jakieś pytania na temat procesu reklamacji, skontaktuj się z nami poprzez FORMULARZ KONTAKTOWY.

 

Waluty

Tel: +48 608 200 200 | Email: biuro@dobrzeumeblowani.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl